ّ

صفحه اول

انجمن

ثبت نام

تماس با ما

نويسندگان

آخرين ارسالي هاي انجمن

هک کردن جم در کلش آو کلنز (جم بینهایت)

هک کلش آو کلنز

امروز آموزش هک تضمینی منابع و جم رو به شما میدیم برای دانلود فایل هک شده به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

 

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت اسپوتا گیم

مطمعنن شما فایل libg.so رو میشناسید فایلی که مقدار منابع و جم شمارو مشخص میکنه

امروز فایل هک شده libg.so رو در اختیار شما قرار میدیم

لینک دانلود : دانلود

پسورد فایل : sputa-game

منبع : اسپوتا گیم

آموزش تصویری ریختن فایل libg.so روی بازی

 

 

به زودی آموزش های مرجع داخل سایت قرار داده میشود

 

------------------------------------------------------------------------

این هم آموزش جدید هک تصویری توسط دوستانمون تو آپارات


مطالب مرتبط با هک کردن جم در کلش آو کلنز (جم بینهایت):
ارسال ديدگاه جديد
کد امنیتی رفرش
نام: ذوالفقار
تاريخ: 1394/12/20
ساعت:16:33
وب کاربر

خیلی خوبه

نام: علی
تاريخ: 1394/11/30
ساعت:8:56
وب کاربر

با سلام من هک رو دان کردم کجامیره؟

پاسخ : سلام
وارد پوشه ی دانلود هاتون میشه

نام: Leon
تاريخ: 1394/10/25
ساعت:11:55
وب کاربر

سلام من ميخواستم بگم اين فايله long.so چطورى جايه گزين كنم لطفا فيلم اموزشى بزاريد 🙌

پاسخ : متاسفانه با آپدیت جدید کلش این روش از کار افتاده
ما در پی روش های جدید هستیم
با ما همراه باشید

نام: مسیح
تاريخ: 1394/07/07
ساعت:0:51
وب کاربر

حاجی من حساب جیمیلم پاک شده اکانتمم رو اون تایید بوده بایدچیکارکنم

پاسخ : ورژن این کلش با کلش خودتون فرق داره
اکانت جدید بسازید

نام: دیانا
تاريخ: 1394/05/10
ساعت:11:17
وب کاربر

سلام من برنامه رو رریختم اما بازش نمیکنه چرا؟

پاسخ : سلام
این نوع هک برای ورژن های جدید بازی کار نمیکنه
میتونید ورژن هک شده رو از سایت دانلود کنید

نام: vahid
تاريخ: 1394/05/05
ساعت:22:02
وب کاربر

ممنون از سایت خوبتون

پاسخ : شکلک

نام: محمد
تاريخ: 1394/04/23
ساعت:18:54
وب کاربر

سلام من چطوری باید این فایل رو جایگزین کنم توضیح بدید

پاسخ : مسیر فایل هارو مشخص کردیم دیگه نیازی به پرسیدن نیست
در ضمن این روش هک از کار افتاده به دلیل آپدیت های جدید

نام: محمد
تاريخ: 1394/04/11
ساعت:13:23
وب کاربر

فایل lib دان کردم حالا چکار انجام بدم؟؟
صد در صد جم هک میشه؟؟؟

پاسخ : این هک برای آپدیت های قبلی کار میکرد

نام: مهدی
تاريخ: 1394/03/24
ساعت:0:37
وب کاربر

سلام خسته نباشید من میخواستم که از کلنم تبلیغ کنید

با تشکر مرسی

پاسخ : اسم و آیدی کلنتون رو لطف کنید...

نام: miss samar
تاريخ: 1394/03/18
ساعت:21:36
وب کاربر

سلام چرا فایل پشتیبانی نمیشه؟

پاسخ : فایلو فقط باید جایگزاری کنید

1 2 3 صفحه بعد
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس